petak, 18.07.2008.

long time no see....

dugo već nisam niš napisala a svašta se dogodilo....

počnimo sa totalnim šokom koji sam doživjela kada mi je dan nakon rođendana frendica, koju znam cijeli život, na čijoj sam svadbi plakala ko kišna godina, čijoj sam kćeri krsna kuma, rekla da joj se muž opet navuko na dop i kako je u jednoj večeri spiskao cijelu stanarinu na "izlet" sa starim društvom..... noge su mi se odrezale! Martina je jadna da jadnija nemože biti.... kaže:" jedva sam se svojih sranja riješila samo da bi me njegova sad opet utapalja".... ona je već 5 godina čista, život joj se okrenuo za 180° na bolje, rodila je i sve su joj nade sada u toj djevojčici..... a ovaj kreten urokan kljuca pokraj kinderbeta i uvjerava cijeli svijet da to nije ništa..... kada slušam takve priče (a to je samo djelić goričkih pogrešnih odluka) zaista zahvalim Bogu što mi je dao dovoljno pameti, kada sam se i sama zajebavala sa brzinama i bonovima i shitovima i bijelim i ko zna čim sve ne, da se nikad ne ubodem, da uspijem barem malo razbistriti pogled i vidjeti kako se ljudski mladi životi zapliću sve više u mreže koje su im puno prevelike, da na vrijeme prestanem sa svim i maknem se iz tog polusvijeta.....

ajmo dalje..... frendica, blogerica još sa iskre, s kojom sam odlazila na babinjake i cuge i večere (bilo nas je 4) završila je u bolnici.... i nije joj dobro.... navodno ima rak želuca.... evo neki dan me zvala Pam i sve mi je to izreferirala na mob.... a ja nisam znala što da kažem.... pa kako?! pa kako je moguće da se do prije 2 dana ništa nije vidjelo?! pa nije moguće da je sada već prekasno?!.... ajme angie...... uopće ju nemogu zamisliti bez onog ogromnog osmjeha na licu da se ne zeka s nama....još uvijek se nadam da stvari nisu tako loše i da će doktori svaki tren reći da su se zabunili i da se sve može riješiti nekom operacijom i kemoterapijom ali da će sve biti ok..... kako je moguće da se takve stvari događaju tako divnim ljudima.... rak je bolest koja bi trebala biti rezervirana isključivo za pedofile, ubojice i dilere.... (srčani i moždani udar ostavljam rezervirane za političare i teroriste)...... još uvijek se nadam da će se stvari popraviti..... moraju!

mama mi se vratila iz bolnice.... bila je 2 tjedna u petrovoj.... operirali su joj miome na maternici.... tako da sam zadnja 2 tjedna svaki dan po dvaput bila u petrovoj i natrag, kuhala, čistila, balansirala između posla, faxa, bolnice, starog i nevena, mame, diplomskog i bilo kakvog pokušaja da imam išta slično privatnom životu..... možeš tri puta pogoditi što je na kraju izgubilo.... ali evo još jednom hvala Bogu mama je dobro... oporavlja se, opet polako zajebava što znači da oporavak ide sasvim u redu.... ma neka ona i zajebava ali neka mi je dobro i živa i zdrava....

kate je u dubrovniku, milda u rapcu, marijana još uvijek u brodu, tihana se napokon vratilaiz mexica.... malo je baš postalo monotono u gorici.... fali mi akcije i adrenalina.... hoću na more i u motovun i kupati se i biti na plaži na suncu i smijati se s animatorima i dečkima s grilla.....nadam se da će i to uskoro doći.... još samo tjedan i pol :).....

a kad sam kod rapca već dva dana sanjam tako intenzivne snove o Mihaelu.... uopće neznam odakle mi se opet on uvukao u podsvijest ali eto ga tu je i divan je i pazi me i mazi..... čudno mi je to sve skupa.... možda zato jer mi je bio onoliko napet prošle godine i možda zato jer uskoro idem u rabac i možda mi fali netko s kim bi barem malo koketirala.... pa mi podsvijest izvlači neke face iz naftalina i opet ih izlaže na police samo kako bi samu sebe zavarala da stvari nisu već kritične...... hahahahahhaah......
ma u principu uopće mi više nije važno.... zadovoljna sam sa svime što ima u životu, okružena sam predivnim ljudima, smršavila sam a cice mi se nisu smanjile, idem na more sa najboljim frendovima i zapravo kad to sve čitam pomislim da sam jako razmažena i sebična.... sve divno što mi se u životu događa u stanju sam obezvrijediti onim prokletim ALI koje mi titra duboko unutra.... "Ali fali mi ljubavi...." .... ma daj Iva ne seri!! skuliraj se!! budi zahvalna!! stavi dobar CD u liniju i nasmij se..... stvari su točno onakve kakve trebaju biti :)))

p.s. slušam Pavel-a po cijele dane predobra grupa i predivne pjesme.... baš mi pogađaju raspoloženje :))


- 18:21 -

Komentari (14) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

Opis bloga

ne zabrinjavajte se jako, ovo su samo još jedne ispovjedi nesređenog uma





Linkovi

Blog.hr
Blog servis


Neka mlađa ja iliti prva verzija bloga
brunsha20



Blogovi koje volim i ljudi koje volim još više

Samotnjak
Libella
ScarlettO
Burky



Novo otkriveni blogovi:

malacrnaknjižica
S ulica Kabula i malo šire
Lady of the Lake - niniane


Danas se osjećam.....

osjećam se lepršavo.... puna sam nade i dobrih vibracija :)))) .... sunčani dani su još uvijek tu i sve je lako

ali.... tako bi se rado ljubila..... u ovom trenu osjetila njegove meke usne i dozvolila leptirićima da me preuzmu.....


ponovo me ulovio blues.... zima se prišuljala a meni je hladno.... sanjam, samo sanjam, po cijele dane sanjam a i po noći sanjam.... misli mi nesretno lete preko granice.....


napokon je sve divno, ili barem na dobrom putu ka tome..... sretna sam, zaljubljena, napokon znam što znači voljeti nekog pravog - onog pravog, smješkam se, nije me strah, sve je sigurno i toplo i mekano i..... znam da s njim idem u pravom smjeru, u dobro neko sutra i ne bojim se ničega jer znam da me on drži za ruku i hoda uz mene....... :)



Pray hard but pray with care;
For the tears you are crying now
Are just your answered prayers
The ladders of life we scale merrily
Move mysteriously around
So that, when you think you're climbing up, man
In fact you're climbing down...