nedjelja, 26.10.2008.

bez cenzure :))))

ok... niš pametno zapravo nemam za napisati.... skoro....

dakle, sinoć se dogodilo nešto što nikad do sad nisam napravila.... prespavala sam kod njega hahahahah ma zapravo uopće nisam spavala (ne, ne, ne zato!!!) jer jednostavno nisam naviknuta dijeliti krevet s nekim, nisam navikla na dodire, i na zvukove tuđeg disanja, i da moram biti obzirna u krevetu jer nisam sama, i da nemam svojih 5 jastuka i topli poplun i.... da sad već malo fantaziram..... ali bila sam oduševljena istim tim stvarima - njegovim dodirima, i disanjem i samim prisutstvom još nekoga uz mene u krevetu..... i taj pokušaj spavanja u njegovom zagrljaju (uopće mi ne smeta što oka nisam sklopila)...... i više od ičega buđenje u istom..... osjetiti opijajući tuđi miris u jutro, kožu na kožu, isprepletene prste.... u jednom trenu sam pomislila "ajme Bože pa mogla bih ovako ostati zauvijek :))".... a onda me je malo panika ulovila i čula sam svoj superego kako pita "Mala, jel se ti to možda zaljubljuješ??"..... pa nemam pojma..... jel' moguće da se zaljubljujem? i s druge strane da li opet slažem svoju fantaziju (ne poznajete me još dovoljno dugo, ali moj um se voli poigrati samnom i dozvoliti mi da složim neki film u glavi koji glorificira situaciju) koja nema veze sa stvarnošću?....... ma u biti, tako je nebitno postavljati si sva ta pitanja.... bitan je jedino osjećaj i osmjeh koji mi se ne skida s usana :)))))

a večeras sam se upravo vratila s mise i tako sam se smijala predobrom velečasnom u Gorici.... biseri sa svete mise:
"... Ljudi dragi, ne brinite se, Isus vam nije picajzla"
".... ajmo sad svi malo zabrijati na evanđelje"
".... da se poslužim riječima jetsettera - razvijam osjećaj za feeling"
".... tko će čitati poslanice? nitko! ok, onda idem eci-peci-pec"
a preko ljeta majstor je na misi rekao da nebude čitao evanđelje jer su svi na godišnjem pa i on, pa nek si ljudi uzmu Navještenje (časopis) i pročitaju evanđelje iz njega.....
i kad je takva misa, pa tko ne bi otišao na nju barem na malu dozu smijeha hahahahah :))))))

i dalje me drži produhovljenost...... oduševljava me taj osjećaj veselja koji se stvori u meni nakon mise..... i sad tek uviđem koliku sam potrebu imala svih ovih godina ali ju nisam znala prepoznati......

- 20:14 -

Komentari (48) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

Opis bloga

ne zabrinjavajte se jako, ovo su samo još jedne ispovjedi nesređenog uma





Linkovi

Blog.hr
Blog servis


Neka mlađa ja iliti prva verzija bloga
brunsha20



Blogovi koje volim i ljudi koje volim još više

Samotnjak
Libella
ScarlettO
Burky



Novo otkriveni blogovi:

malacrnaknjižica
S ulica Kabula i malo šire
Lady of the Lake - niniane


Danas se osjećam.....

osjećam se lepršavo.... puna sam nade i dobrih vibracija :)))) .... sunčani dani su još uvijek tu i sve je lako

ali.... tako bi se rado ljubila..... u ovom trenu osjetila njegove meke usne i dozvolila leptirićima da me preuzmu.....


ponovo me ulovio blues.... zima se prišuljala a meni je hladno.... sanjam, samo sanjam, po cijele dane sanjam a i po noći sanjam.... misli mi nesretno lete preko granice.....


napokon je sve divno, ili barem na dobrom putu ka tome..... sretna sam, zaljubljena, napokon znam što znači voljeti nekog pravog - onog pravog, smješkam se, nije me strah, sve je sigurno i toplo i mekano i..... znam da s njim idem u pravom smjeru, u dobro neko sutra i ne bojim se ničega jer znam da me on drži za ruku i hoda uz mene....... :)



Pray hard but pray with care;
For the tears you are crying now
Are just your answered prayers
The ladders of life we scale merrily
Move mysteriously around
So that, when you think you're climbing up, man
In fact you're climbing down...